Raport – Skaveny (Tytus) vs Averland (Kuba)

Horda skaveńska pod dowództwem nowego wodza – Kapłana Plagi Czarnego Czyraka szykowała się do ataku na pozycje człeczyn, kiedy nastąpił niespodziewany kontratak. Człeczyny z nadkrólestwa Averlandu zaatakowali!

Armia Averlandu

Herszt na dużym potworze

Miernota czarodziej

Człeczyny z halabardami (20)

Tak zwani kusznicy (10)

Leśne człeczyny (z łukami) (10)

Pierdolnięci (z korbaczami i pianą na pyskach) (20)

Możdzierz (klasa wykonanie. Trzeba wykraść plany)

Armata (może być… plany dawno wykradnięte)

Stacjonarny jezzail z dziewięcioma lufami (no, no… również do wykradnięcia)

 

Dzielna Horda Czarnego Czyraka

Kapłan Plagi – Czarny Czyrak

Inżynier Zzapvolt

24 Mnichów Zarazy (dowodzonych przez Czarnego Czyraka)

9 Nosicieli Kadzideł Zarazy

30 Klanszczurów (z dołączonym Globadierem Trującego gazu) (dowodzeni przez Inżyniera Zzapvolta)

30 Niewolników

10 Kanalarzy

W armii ukryci są agenci Klanu Eshin. Dwóch zabójców w oddziale Klanszczurów i dwóch w oddziale Kanalarzy

Koło Zagłady

skaven_vs_empire_Deployment

1

Pole bitwy

Bitwa toczy się 5 tur. Zaczynają Skaveny.

Klanszczury wypijają skaveńską zupkę (Skavenbrew) i wpadają w stan furii.

Szpiedzy z Klanu Eshin wykradają plany Człeczyn z Averlandu i wszystkie regimenty mogą się ruszyć 4 cale do przodu przed bitwą

Tura 1 (Skaven)

skaven_vs_empire_Turn_1_Skaven.jpg

Wszystkie regimenty do przodu…

4

Hurra! Na wroga!

Tura 1 (Imperium)

skaven_vs_empire_Turn_1_Empire.jpg

Hrabia na gryfie szarżuje Poison Wind Globadiera. Zabija go.

6

Gryf zabija Globadiera…

Halabardnicy na flance ustawiają się w kierunku nadchodzących Niewolników

Wszystko co tylko może, strzela. Kusznicy i łucznicy w Koło Zagłady. Zabijają kilka szczurów

Volley Gun strzela z 3 luf w Kanalarzy wybijając ich do nogi. Niestety zacina się na trzeciej lufie i nie strzeli już więcej w bitwie.

Armata i Moździerz celują w Czarnego Czyraka. Czarny Czyrak otoczony przez ślepo zapatrzonych Mnichów jest jednak bezpieczny. Ginie kilku Mnichów.

Czarodziej próbuje rzucić Piercing Bolts of Burning na Nosicieli Zarazy. Skuteczny dispel ZZapvolta neguje czar.

Tura 2 (Skaven)

skaven_vs_empire_Turn_2_Skaven.jpg

Hurra! Wszystko do przodu!

8

Koło Zagłady toczy się nieubłaganie…

9

Pole bitwy z lotu ptaka

Tura 2 (Imperium)

skaven_vs_empire_Turn_2_Empire

Hrabia na gryfie wzlatuje na Fly High.

Halabardnicy szarżują na Niewolników. Łamią ich w walce wręcz, gonią i wybijają.

10

Niewolnicy jak to niewolnicy….

Kusznicy i Łucznicy strzelają do Doomwheela. Ten toczy się niewzruszenie…

Działo i Moździerz w Mnichów. Wybuchy zabijają kolejnych kilku…

Na koniec Czarodziej rzuca Crismon Bands z Total Powerem na Mnichów. Ci złapani w magiczne okowy, nie mogą się ruszać dopóki czar nie zostanie złamany…

11

Co to za czarodziejstwo?!

Tura 3 (Skaven)

skaven_vs_empire_Turn_3_Skaven

Klanszczury szarżują na łuczników. Ci uciekają przed szarżą.

Doomwheel wjazd w volleyguna. Rozjebany…

Nosiciele Zarazy szarżują na Biczowników. Zagazowują chyba z 10 a sami nie dostają nawet jednej rany…

Inżynier ZZapvolt rzuca pierwszy czar w bitwie – Skitterleap. Magicznie teleportuje jednego klanszczura do walki z załogą armaty.

12

Zzapvolt czaruje!

Mnisi Zarazy nadal związani magicznymi pętami.

Tura 3 (Imperium)

skaven_vs_empire_Turn_3_Empire

Łucznicy nie zbierają się i uciekają za stół, a wszyscy wokół też odwagą nie grzeszą. Czarodziej, załoga moździerza oraz kusznicy panikują i uciekają za stół.

14

Kuba załamany swoimi testami paniki;)

Hrabia na gryfie zlatuje , szarżując na Klanszczury. Niestety, nie przewidział że w regimencie chowają się agenci Klanu Eshin. Dwóch Skrytozabójców zabija hrabiego, a gryf odlatuje w rozpaczy po straconym właścicielu…

18

Klan Eshin! Tak-tak!

Halabardnicy zawracają, ale na wieść o stracie generała wpadają w panikę.

Nosiciele Zarazy powoli wybijają Biczowników.

17

Niech Nurgle was błogosławi…

Załoga armaty zabija samotnego Klanszczura.

Tura 4 (Skaven)

skaven_vs_empire_Turn_4_Skaven

Z ważnych wydarzeń:

Nosiciele Zarazy wybili do końca Biczowników.

19

Już prawie koniec walki (dość jednostronnej…)

Mnisi nadal zablokowani.

Inżynier Zzapvolt teleportuje się przy pomocy czaru Skitterleap w sam środek uciekających Halabrdników. Panika wzmaga się, gdy Zzzapvolt własnoręcznie zabija co poniektórych. Oddział rozpierzcha się w popłochu…

21

Śmierć człeczynom!

……

Koniec. Skaveńskie Pod-Imperium odparło tchórzliwy atak człeczyn z Averlandu i może przystępować do ofensywy. Ku chwale Rogatego Boga!

Advertisements